Widmo niedomówień

W czasie kryzysu najczęstszy komunikat w wielu przedsiębiorstwach dotyczy zaciskania pasa. Najważniejsze jest jednak to, co pracownik przez to zrozumie. I tu pojawia się kluczowa rola komunikatu, do którego należy się przygotować, mając na względzie wiele aspektów - od zaplanowanych strategii ratunkowych, przez przewidywanie ludzkich zachowań aż po koncepcje motywowania. 

Najgroźniejsze jest widmo niedomówień.

 

Czytaj cały artykuł

Słowa mogą wywołać kryzys

 

Polscy pracownicy są zdecydowanie odporniejsi psychicznie na kryzys niż Niemcy i Brytyjczycy. – Jesteśmy przyzwyczajeni do komunikatu „zaciskamy pasa”. Jednak przez to trudniej nas zmobilizować do wspólnego wysiłku – twierdzi Malwina Użarowska, ekspert od strategii i taktyki komunikacji w projektach zmian.

Czytaj więcej w...

 

ergoinwestycjenetworksukcespisanyszminka 

Rzecz o pracy w długi weekend

 

Jeszcze kilkanaście lat temu praca w ramach czasowych często była fikcją. W dobrym tonie było ślęczeć w weekendy, także długie, przy komputerze i być przepracowanym. 

Obecnie powiew Zachodu przynosi nam koncentrację nie na ilości pracy, ale na planowaniu zadań i ich optymalizacji. Świadomość, że wypoczęty pracownik to znacznie lepsze wyniki w skali roku, wreszcie się u nas rozpowszechnia – uważa Malwina Użarowska, coach, ekspert od strategii i taktyki komunikacji w projektach zmian. Wziąć urlop to jednak nie wszystko – jak odpocząć w czasie długiego weekendu?

Czytaj więcej w...

             

 

Odpowiedni moment na zmianę pracy

 

Wiele osób postanawia sobie, że zmieni pracę. Jednak jedne robią to zbyt pochopnie, później żałując, a jeszcze inne - tkwią w pracy, która ich frustruje. Kiedy jest najlepszy moment na zmiany w życiu zawodowym?

Czytaj więcej w...

Więcej artykułów…

  1. Złe emocje w pracy